20. maaliskuuta 2016

VOIHAN VÄSYMYS

Aurinkoista sunnuntaita kaikille! Luulin, että nyt on maanantai...

Alkuraskaudesta tuttu väsymys on tullut takaisin. Samoin heikotus, joka onneksi helpottaa hetkeksi kahden sokeripalan avulla. Hampaat kiittää.

Intoa olisi kyllä tehdä vaikka mitä, mutta samalla tekisi mieli nukkua, kun silmät painuu väkisin kiinni. Haluaisin tehdä kotona suursiivouksen ja luoda tänne jonkinlaista kevään tunnetta, mutta J vetää aina muutamat palkokasvit hengitysteihinsä, kun rehkin liikaa.

Blogi on hiljentynyt hieman, ja vain siksi että ei mun elämässä tällä hetkellä tapahdu muuta, kuin vauvan hirmuiset potkut ja kaikenmaailman kivut. Lukuunottamatta eilistä, joka oli ihan hirmu kiva päivä pitkästä aikaa. Mulla oli jostain selittämättömästä syystä todella hyvä mieli koko päivän ja luulen, että tämän hetken into ja halu tehdä kaikkea johtuu juuri siitä. Sen lisäksi, että mulla oli jo valmiiksi hyvä päivä, meillä oli J:n kanssa kihlajaisten vuosipäivä ja herra päätti ilahduttaa mua työpäivänsä päätteeksi kukilla!


Olivia on mun vanhempien luona reuhomassa ja mun päivä on tähän mennessä kulunut sängyssä Youtube videoita katsoessa. Kun J tulee töistä, yritän saada sen lähtemään mun kanssa johonkin, koska ulkona on ihan kiva ilma ja mulla on ihan kamala tekemisen puute.


Olen pahasti koukuttunut Snapchatiin, joten te aktiiviset käyttäjät laittakaa käyttäjänimiänne kommenttiboksiin, jotta saan lisää seurattavia! Ja jos meidän elämä reaaliajassa kiinnostaa, niin minut sieltä löytää nimellä innaeveliina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti